Emailurile ce trimit clienţilor după ce au efectuat o comandă sunt un instrument prin care poţi adauga o notă personală sau poţi comunica clienţilor diverse campanii sau promoţii.

Este una dintre cele mai cerute functionalităţi si acum este disponibila si pentru magazine create pe platforma SimpleShop.

Personalizarea emailurile iti permite sa adaugi elemente ce tin de brand-ul tau, astfel oferi clientului o experienta unitara pe tot parcursul procesului de cumparare.

Ce emailuri automate se trimit catre clientii tai?

Cum poti personaliza emailurile trimise de SimpleShop?

Notificarile primite de clienti pe email pot fi modificate in panoul de control SimpleShop, sub Setari > Notificari email.

Ai optiunea sa editezi continului emailului si activezi sau sa deactivi o parte din notificari. Momentan, doua din notificarile trimise de SimpleShop sunt optionale si le poti activa daca doresti: Comanda pregatita si Feedback comanda.

Pentru fiecare notificare poti modifica atat subiectul si continutul emailului.

Pentru cei care doresc sa personalizeze si designul emailului, se poate trece editorul in mod Editare sursa si ai control 100% asupra continutului.

De asemenea, poti folosi in continutul emailului o serie de variabile cu care poti insera detalii despre comanda sau despre magazin. Un exemplu este {{ order_details }} cu care vei introduce tabelul cu continului comenzii. Lista completa de variabile disponibile o gasesti sub editor.