In contextul pandemiei cu noul coronavirus, am adunat cateva statistici referitoare la modificarile comportamentului de cumparare online a utilizatorilor din perioada 2020 – 2021.
Mai precis informatiile arata diferente in modul in care au fost afectate anumite sectoare de business.
Rata de abandon a cosurilor de cumparaturi pe sector
In mod normal rata de abandon a cosurilor de cumparaturi e influentata in mod direct de lungimea procesului de checkout sau pretul produselor.
Alti factori cum ar fi sezoanele de reduceri sau promotiile scad in general rata de abandon.
Din datele de mai jos putem vedea o scadere a ratei de abandon generalizata pe toate sectoarele:

Valoare medie a comenzilor pe sector (£)
Din valoarea medie a comenzilor observam o crestere considerabila a comertului online. In medie, aceasta crestere a fost de aproximativ 75%.

Sectorul de supermarket
Site-urile de cumparaturi zilnice au avut o crestere spectaculoasa, concluzie sustinuta si de valoarea comenzii medii (Average order value, AOV).

Sport si activitati in aer liber
Impactul asupra site-urilor de sport si activitati in aer liber a fost de 300% in crestere fata de perioada similara anterioara pandemiei. De asemenea, rata mica de abandon a cosurilor de cumparaturi reflecta o intentie puternica de cumparare.

Desi a inceput sa apara o directie clara spre normalitate in majoritatea statelor UE si nu numai, aceasta tendinta de tranzitie in online va continua si pe viitor. Majoritatea sectoarelor de business au avut o crestere in online in perioada pandemiei. Evident, unele sectoare au avut o crestere mai mare decat altele dar concluzia noastra este ca daca puteti vinde online ar trebui sa o faceti. Solutiile sunt multe si in general accesibile ca pret si efort initial de instalare.
Folosind solutia noastra de magazin online nu va costa nimic sa incercati si aveti plata online cu cardul inclusa.
Sursa informatiilor: salecycle.com